Dieta poate reduce riscul aparitiei afectiunilor gingiei
13/01/2009
Pentru barbati, in special cei in varsta, dieta poate ajuta in reducerea riscului aparitiei afectiunilor gingiei, se arata intr-un studiu publicat de cercetatorii de la Universitatea din Maryland, Baltimore (SUA).
Studiul, efectuat pe 81 de maimute, arata ca masculii care au beneficiat de o dieta cu 30% mai putine calorii pentru 13 pana la 17 ani au o sanatate orala mai buna ca a masculilor hraniti cu o dieta obisnuita.
Acest studiu arata si detalii privind legatura intre inflamatia cronica si problemele de sanatate, conform declaratiilor oferite de specialistii implicati in proiect.






